Söndag morgon.

Hallå alla :)
Sovit gott?
Haha jag somnade efter typ en timma efter jag hade bloggat. Men usch vad arg jag blev, när det blev lagom tempratur i rummet så kom dom jävla myggen in och bet mig. Så jag har legat och kliat som en galning. Nej fyfan detta va helvetets natt.

Idag ska jag iallafall träffa William :) Äntligen! Som jag saknar han. Men om det blir som planerat blir det en grym vecka. Älskling alla dagar förutom måndag. Då ska jag vara med Julia L och sen ska vi gå på bio på kvällen. Linnea ska med också tror jag. Eclipse såklart :D Sjukt nice blir det!
Aja Wille är påväg hem iallafall så det är väl dags för mig att hoppa in i duschen och sedan sminka mig lite grann. Håret får bli enkelt idag. Plattat och inget löshår. Det ska nog funka det med.

Vi hörs när vi hörs helt enkelt :)
Tjaaaarå :*


Jag saknar Nadja! Hennes humor och allt. Kom till träningen imon gumman? Fast jag har faktiskt inte en jävla aning om hon läser detta xd
Så behöver ni ju inte påminna mig om hur bra jag bär den där hjälmen, jag vet att jag är snygg i den så åh, behöver inte mer komplimanger för det ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Klart att jag ska med? Det är ju planerat så! :D

2010-07-04 @ 12:01:45
URL: http://linnehaaa.blogg.se/
Postat av: Julia Larsson

Det ska bli sååå kul! :D och det klart att Linnea ska med ;)

2010-07-04 @ 23:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0