Söndag!

Hejsan :)
Idag åkte jag och Linnea in till Alingsås vid 12 tiden. Gick och tittade lite på stan. Efter någon timma eller så gick vi och träffade Wille och Jonte på playa mjörn. Vi, eller ah William badade. Sen spelade vi lite vollyboll och åt glass. Efter någon timma gick vi hem till Jonathan och hämtade två cyklar och cyklade en sväng in till stan och bort till Gerdsken osv. Jag skjuttsade Linnea och vi typ tappade bort William och Jonathan och fick panik typ. Hahaha så träffade vi Alexander och hans kompis och snackade med dom lite. Sen kom killarna som två änglar bara där. Hahaha aja sen cyklade vi tillbaka och gick ner till stranden en liten stund. Sedan kom mamma och hämtade mig och Linnyo så åkte vi hem. Har precis ätit hamburgare nu och en jätte god bulle pappa har bakat. Ska kanske ner till Linnea sedan, beror på om jag orkar.
Snart börjar mitt favoritprogram på MTV. 16 and pregnant. Älskar det!
Vi hörs kanske senare. Lägger nog upp någon bild sen ifrån idag också :)
Puss hej :)




Kommentarer
Postat av: Linnea

rolig dag tycker jag :D<3

2010-07-11 @ 18:31:58
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0