T-isdag T-råkig

Hej på er.
Dagen har varit rätt tråkig. Solat, läst, hjälpt till lite hemma och tjänat pengar osv.
Åt en god spansk omellett till lunch. Det tyckte jag om. Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag känner mig just nu. Asså jag är inte glad, men jag är ändå inte ledsen. Känner mig bara trött och besviken. Kan dock inte sätta fingret på vad jag är besviken på. Vill inte vara själv nu. Helt själv är jag ju inte, familjen är ju hemma men ni fattar. Vill helst utav allt ha William bredvid mig. Så han kan krama om mig, så jag kan få se hans otroligt vackra ögon. Så jag kunde få känna den där tryggheten jag bara kan känna i hans famn. Den tryggheten som gör att jag känner mig som 10 år yngre än vad jag är. Jag vill att min dröm kommer hit. Jag vill få den där kyssen han alltid ger mig så tiden stannar, inte tåget. Okej inte ens nu kan jag vara seriös? Jag suger rent av.
Kan ju säga såhär, de krävs inte mycket för att jag ska bryta ihop. Och det läskiga är att jag vet inte vad som är fel. Måste ta reda på de, för såhär vill jag absolut inte må. Otäckt. Skulle räcka att någon petar på mig så skulle jag väl börja störtttt grina. aja what ever jag är som jag är.

Nu ska jag se på Snabba cash och tänka bort mitt illamående.

Saknar William, Linnea, Sofia, Ebba, Hanna och Julia.


En bild på lunchen ;)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag saknar dig också Frida!

Men vi får se till att hitta någon dag nästa vecka och träffas! :) love you! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0