Torsdag :)

Hej allihopa!
Idag har jag varit med min älskling . Han kom till mig idag istället så kommer jag till han imon. Han ska ju passa våran hund när vi är borta. haha eller jag vet inte om han kommer göra de? Det blir säkert hans mamma :) Vi har inte gjort något speciellt. Myst, snackat, varit ute lite, ätit marängtårta med jordubbar, hahaha. Hände en sak som är mellan mig och William. Men jag vill bara tacka dig för att du hjälpte mig. Trodde helt ärligt jag skulle avlida. Tack älskling för hjälpen! Utan dig hade jag kunnat dött. Hemska tanke!

Nu har jag precis bäddat och ska sätta mig i sängen och fortsätta chatta med underbara vänner. Ska nog titta några avsnitt utav paradise hotel också. Beroende!

Imon ska jag ju då först till William.
Sen ska jag hem och packa och städa mitt rum. Vill inte komma hem sen till denna röran!

Troligen så hörs vi som tidigast imorgon. Om jag inte kommer på något jag vill dela med mig av nu under natten.
Sov gott sen när ni ska sova och ni som redan sover som inte läser detta kan ju fortsätta sova gott!
Natti!


Kommentarer
Postat av: jenniifer - fotografi

sv. tack så mkt "D

2010-07-16 @ 19:37:02
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0