Underbar kväll! :D

Hejsan.
Nu är jag hemma igen. Kom hem vid 22.00 för mamma ville inte hämta senare -.-
När vi kom ner till Ingared iallafall så mötte jag och Linnea , Moa och Sofia vid affären. Gick in och köpte lite dricka. Drog ner till stranden och satte oss och pratade, åt godis och sådär. Super mysigt. Hahaha så jävla kul den lilla pojken med grässtråt. HAHAH. Haha fan va jag och Sofia garva, satt några killar bakom som glodde hela tiden, tillslut slår hans kompis till han för att han tittar så mycket, då höll vi på att dö eller något. Haha Linnea tyckte vi va lite jobbiga som vanligt? xd Ah sen gick vi en sväng och då kom dom där killarna i bilen och stannar bredvid mig och Sofia och ba "Ska ni ha skjutts eller?" HAHHA jag ger dom värsta bitch blicken och ba "EHH NEJ?" Hahahaha fan va pinsam jag är. Tyckte säkert jag va värsta bimbo. Gick hem en sväng till Sofia och sedan gick vi vidare. Haha Linnea är ju så jävla smart eller. Leo ********* har skaffat tjej, så går hans bror precis bakom och hon fattar inget och vi andra dör typ osv. Gick tillbaka till stranden och Moa och Linnea gick lite för sig själva och snackade framtidsplaner. Så jag och Sofia gick ut på bryggan och träffade David och Fredrik och tittade när dom badade istället. Mamma hämtade oss någon gång runt 10?
Har haft en kanon kväll. Tack tjejer!

Imon ska jag till Wille. Saknar han riktigt mycket. Men imon blir det mys :)

Ni ska snart få ett till inlägg med bilder ;)
See yaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0