Varmt varmt varmt!

Ah shit det är sjukt varmt på altanen.
Har legat och solat i stort sätt hela dagen än så länge. Börjar blir ganska tråkigt nu. Har hjälp mamma att måla lite på någon betong grej stacketet sitter fast i. Har läst massor också. Köpte en ny bok igår som heter "vampyrens märke", tyckte den serien verkade riktigt bra så jag köpte första boken igår. Och än så länge är den ganska spännande och bra. Hela serien heter "House night".
Ska snart gå ner och duscha med mitt nya silvershampoo som jag också köpte igår. Har aldrig testat det märket förut och hoppas att det hjälper för mitt hår är verkligen as gult. Sjukt fult! Ser seriöst bedrövligt ut. Men mamma tycker jag ska vänta med att färga det för att dte kommer slita för mycket annars. Jag vet att hon har rätt men de är nästan så fult juts nu att jag vill ta risken att håret kan ramla av om jag färgar det. Det har aldrig gjort det förut. Och 2008 blekte jag håret minst 1 gång i månaden. Den sommaren var håret riktigt ljust!
Nej nu ska jag fortsätta sola så jag inte får solbränna efter datan som jag har i knät.
Vi hörs senare med troligen lite bilder jag har tagit idag.
Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0