WAKA WAKA , vafan betyder det? Jävligt go låt iallafall att sjunga på ;D

Haha hej allihopa :D
Fick lite spontan ryck och drog ner till blå och träffade Linnea.
Efter en timmes snack eller något så drog vi hit. Helt jävla cp. Dansade massor osv. Tittade på lite filmklipp sen vi va på västkusten förra veckan. Nice. Pratade med älskling en stund också. Jag och Linnea hade riktigt roligt. Ska nog ladda upp en film när hon dansar som fan. Det ser ut som man snabbspolar så fort dansar/springer hon. Hahaa så fult. Nu ska jag sätta mig i sängen och titta på film. Började titta på sagan om ringen igår. Har aldrig i hela mitt fucking liv sett dom filmerna. Kände mig lite tvungen nu. Men den va ju så jävla lång så jag fortsätter nu. Orkade inte titta klart igår xd

Imon blir det som sagt bio med mina sötnosar Julia och Linnea. Längtar! Åh ja som skulle börja äta nyttigt imon? Kan man ju inte om man ska på bio. Men popcorn är faktiskt inte så onyttigt. En dag får jag väl unna några torkade majskorn.
Vi hörs :)


Bilden är tagen för typ 30 minuter sedan. SÖTA NÄJ.


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHA ja vi hade faktiskt väldigt kul! xd

Längtar jag med :D

Men kommer du in till city mellan 3 och 5 då? :)<3

2010-07-04 @ 22:27:50
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0