39 graders feber är såååå not nice !

Hejsan :)
Ligger ute på altanen i skuggan och dricker loka och lyssnar på musik. Har sovit grymt mycket. Mår jätte dåligt. Ont i kroppen speciellt i ryggen, jätte ont i lungorna när jag andas och feber. Mitt huvud sprängs typ. Får inte vara i solen heller. Hade ändå inte orkat det för det är grymt varmt! Måste vara frisk imon. Ska jobba imon ju och tjäna pengar liksom. Och sen på kvällen ska jag träffa William. Men det kan jag inte göra om jag är sjuk. Han åker ju till Grekland på söndag så jag vill ju gärna hinna träffa honom innan han drar. Hoppas på det bästa iallafall. Har ju ingen lust att ge han feber när han ska utomlands och ha det härligt. Annars får det väl bli ett lååångt telefon samtal. Nu ska jag iallafall ringa Wille och snacka med honom. Han är ju också sjuk. Fast han är mer sjuk i halsen tror jag? Det konstiga är att jag inte är ett dugg förkyld!
Vi hörs.
Puss hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0