Dör av tristess, heter de så älleh? :D

Hahah åh asså ni kan inte förstå hur uttråkad jag är. Har ingen ork till att göra något heller. Har ont i halsen, huvudet, öronen och hela kroppen. Ska ta en ipren så jag piggnar till lite. Måste vara frisk imon.
Ska ner till Götet med Linnea och shoppa. Ska nog hämta min välkomstpresent på yves rocher som jag fortfarande inte har gjort? Haha fick ju så jag kunde hämta ut det i februari, ja det kanske är dags nu. Ska titta efter en ny parfym där. Köpte ju min jordgubbs parfym sist jag var där, och nu är jag lite inne på en som luktar som dom där syren buskarna ni vet? Dom som är lila eller vita. Luktar iallafall kanon gott.
En inköpslista har jag iallafall satt ihop åt er. Så snäll jag är :)


Ser man vad det står? Annars får det kvitta för jag orkar inte.
Dock räcker nog inte pengarna till allt det där eftersom jag gjorde slut på nästan hela min lön från sommarjobbet på potatisfestivalen, har typ 400 kvar och är skylldig Linnea en hel del också. Ajaj.
Får se vad jag kommer hem med. Puss på er :*


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHA jag gjorde ju av med mer än halva min lön igår, fick ju lite mer ;) HEMSKT NÄR JAG KOLLADE VAD LITE PENGAR JAG HAR!

Vi ska ha kanon kul! Hoppas din magont slutar idag.

Puss :D<3

2010-06-20 @ 19:17:22
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0