Dumma mage :(

Har cp ont i min mage. Men men, de ska jag väl kunna stå ut med? Är ju ganska van vid det här laget. Ska iallafall lägga mig och titta på Avatar nu tror jag. Ska upp vid 8 imon och jobba. Sen senare ska jag ju nog träffa William. Det blir bäst. Ska jag vara helt ärlig tror jag att jag kommer börja gråta när jag träffar honom. Kommer bli så jävla glad. Känner verkligen på mig att det kommer bli så. Haha men då får det väl det då. Bara jag får träffa honom så är jag nöjd!
Vi hörs imon.
Ha det bäst :)


Saknar min stora syster Ebba rejält mycket också!
Ni har sett bilden förut ;)

Saknar tiden!

Kommentarer
Postat av: Ebbie

Saknar min lillasyster Frida något otroligt! Älskar bilderna :D Vi är två om att sakna tiden men den kommer tillbaka. Nu, när vi har gått ur åttan och slipper allt plugg. (åttan är ju jobbigast säger många) Sen håller det i sig i höst också, och hela livet. Vi har bara varit lite dåliga på att träffas det senaste. <3

2010-06-13 @ 22:35:00
Postat av: EMELIE♥

sv; ja men så grymt goda asså! :) jo super med mig, sommarlov ju så, hur är det med dig då?

kram<3

2010-06-13 @ 22:47:57
URL: http://thisemelie.blogg.se/
Postat av: EMELIE♥

sv; usch då! ;( btw ska med jobba denna vecka, fan va vi ör duktiga asså! fast jag jóbbar 7½ timme ;)

2010-06-14 @ 15:56:04
URL: http://thisemelie.blogg.se/
Postat av: lovisa

kan du inte berätta hur du och william lärde känna varandra och hur ni blev tsm och allt :)

jätte bra blogg btw ;)<3

2010-06-14 @ 17:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0