En varm säng...

... va verkligen inte fel just nu! Fryser som bara den. Har iallafall haft det jätte mysigt. Jag och Linnea mötte upp Hanna och Johanna vid pressbyrån och gick och tittade lite och sådär. Gick bort till scenen där Erik skulle uppträda. Träffade massa kompisar ifrån skolan och klassen och sådär. Sedan mötte vi upp Moa och Sofia. William och hans kompisar kom också. Erik va väldigt freak tycker jag. Typ knullade scen golvet osv. Haha jaja men de va undehållning. Han sjunger ju bra och sådär iallafall :)

Nu ska jag sova så jag orkar upp och jobba imon. Sista dagen imon. Sen har jag fan sommarlov på riktigt! Sjukt gött ska de bli! Vi hörs imorgon igen. Sov gott sötnosar :*



HAHAHAHA ta den inte seriöst!

Jag vet, jag ser hemsk ut :(

omg...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0