F-U-C-K godis!

Godmorgon.
Skulle ju åkt och jobbat idag men jag mår fortfarande inte bra. Tempen stog på 37,5 och det är ju betydligt bättre. Men jag brukar ha den tempraturen i kroppen så jag har ingen feber :) Men jag har ont i lungorna och i ryggen, och då tyckte inte pappa det va lämpligt att jag åkte med han och jobbade eftersom det blir ganska ansträngande. Åt precis några godisar som jag hade kvar sen igår. Fy fan säger jag bara. Världens sämsta "frukost"! Kommer fan kräkas. Är inte det minsta trött så jag pallar inte gå och lägga mig igen. Går nog ut och sätter mig vid poolen och äter en riktig frukost. Ska äta färska jordgubbar och rabareber youghurt, stavas de så? xd
Ha en bra dag iallafall så hörs vi senare. Tänker berätta för er sen varför jag bloggar också.
Puss bitches :*


Kör på osminkat idag. Fan va jag ska pressa i solen!
Ska nog testa mina bruna kontaktlinser idag också. Dom kom typ för några dagar sen, men eftersom jag har varit sjuk har jag inte orkat peta mig själv i ögonen. Ni får bild sen såklart på hur de ser ut ifall jag testar dom :) R.I.P mina blåa ögon. Nejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0