Godmorgon söndag!

Jag är så sjukt seg va :o Sovitt dåligt inatt med för jag och Julia låg bara ocg garva hela tiden.
Vi va iallafall och grillade osv igår hos några kompisar. Jag och Julia dansar loss till floursköljar låten. Haha fyfan! Spelade badminton om det heter så? :o Tittade när killarna spelade fotboll och satt i hammocken och snackade massa. Sedan gick vi in och tittade på the ring. HAHAHAH fy fan sen när vi skulle åka hem så satte jag och Julia oss i bilen, så hade Tobias krypt runt bilen så kommer han och smäller handen i rutan där jag sitter typ som i filmen. AHHAHAHAHAH jävlar vad vi skrek!

Idag ska jag och Linnea åka till stan och köpa bikini. Vi ska ju troligen åka till vårat sommarställe i veckan. Och om man ska vara snygg vid havet så får man ju ha ny bikini liksom :o
ÅH vad jag längtar till vi ska åka, ska bli så grymt jävla kul! Sist vi var där tillsammans var sommaren 2008. Så det va ett tag sen :(

Men nu måste jag fixa mig för vi åker vid 1 och jag ligger fortfarande i sängen.
Vi hörs senare.
Ha en bra dag i solen :D


Jag och Pullan igår :)


HAHHAHAHAHAH igen, snygga we know ;)


Träffa denna prick idag. hahaha vadå gammal bild. Höstterminen i 7an. Brownie hair :o


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHAHAHA SISTA BILDEN ÄR SÅ SÖT, SÅ FUCKING IRONSK ASSA! XD

Menmen bjuder där då ;)<3

2010-06-27 @ 21:27:55
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0