Godmorgon sunshines :)

Eller ah god och god vet jag väl inte. Höll på att svimma när jag reste mig ur sängen. Har ett jätte jobbigt tryck i huvudet och är super yr och mår illa. Vet faktiskt inte varför. Kanske sover dåligt eller något? Fast det gör jag ju egentligen inte, sover ju flera timmar varje natt då sover man väl bra eller? Aja skit samma jag mår iallafall inte speciellt bra och det kan jag inte göra något åt nu. Ska dricka massa isvatten och ta en ipren så blir det nog bättre :)

Idag skulle jag egentligen träffat Fia men det blev inte så. Om jag mår bättre om en stund ska jag och Linnea ut och springa. Har ingen lust alls att springa slingan borta i skogen idag, ska se om hon vill ta min runda istället. Dock är den ju ganska lång, vettefan om jag orkar det i denna värmen ?
Sen ska jag inte göra något speciellt har jag bestämmt mig för, vill bara ligga vid poolen och sola hela dagen. Vill bli lika brun som William men det kommer jag aldrig lyckas med xd Inte ens om jag åker till typ Thailand en månad. Stackars mig :( Fick lite färg igår iallafall när jag va ute och solade. Eller jag antar det eftersom jag har märken efter bikinin? Haha.

Nu ska jag ut och lägga mig på stuttsmattan och dricka massor av vatten och läsa världens bästa bok. 14 år till salu. HAHAHHA jag vet att jag skrev att jag läste den för typ 2 månader sedan också. Men jag får perioder då jag verkligen inte orkar läsa, så jag har inte läst på ah två månader eller så, men när jag väl börjar läsa fastnar jag. Vilket jag gjorde inatt, somnade när jag läste. Så nu är det dags att fortsätta :) Ni bör läsa den om ni inte redan har gjort det! Tror faktiskt den passar både tjejer och killar. Dock är den väldigt gripande. Det senaste kapitlet grina jag fan i mej igenom.

Måste även få sagt att jag längtar sjukt mycket till premiären utav Eclipse! Ska titta med Julia Larsson och Linnea Johansson. Anledningen till att jag skrev efternamen va för att typ alla tjejer heter ju Julia eller Linnea så det är ju inte lätt för er att veta vilka jag menar xd

Nej nu ska jag inte dra ut på detta inlägget mer. Är väldigt skrivsugen idag, det kanske ni märkte?
Ha en kanon bra dag i solen. Toppen väder ju. Ta vara på det! :D


HAHAHA gamla bilder är alltid sötast. Jag och min kusin Fredrik på bilden :)




Kommentarer
Postat av: Linnea

Längtar så jävla mycket jag med! :)<3

2010-06-22 @ 17:01:28
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0