Godmorgon.

Vaken tidigt idag fast jag egentligen inte behöver. Eller ah jag och Linnea ska dra in till stan och gå på potatisfestivalen vid 11 tiden så jag vill ha en stund på mig att fixa mig. Är verkligen sjukt hungrig! Men pappa bakar bröd nu och det luktar super gott, + att det är mitt favorit bröd så de lär bli en galet god frukost! (y)
Idag ska jag nog köpa en bikini jag och William kollade på igår. Sjukt snygg. Och en väska, om den finns kvar xd Annars vet Wille vad som händer liksom.
Nu ska jag knarka lite ipren så mensvärken försvinner sen ska jag ner och käka.
Ni får ha en kanon bra dag i regnet.
Pussar :*


Cp bild eller något, aja what ever :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0