Hata söndar.

Godmorgon.
Jag är verkligen inte på humör idag så detta får bli ett kort inlägg så får vi se hur det blir sedan resten utav dagen. Har jätte jobbigt att andas och ont i lungorna. Börjar ha det ganska ofta nu. Men jag ska till doktorn på onsdag så jag får be dom kolla upp det då också. Idag skulle jag egentligen dragit in till stan och fixat lite saker. Köpt några grejer och lämnat tillbaka en film. Men jag har inte ens orkat gå upp ur sängen än så jag skiter i de. Ska ut och springa sedan eftersom vi har en träningsdagbok ifrån handbollen. Känns som det va en evighet sedan jag stog med en handboll i handen, tog smällar på plan och blev förbannad på dom feta tjejerna ifrån kungälv. Saknar det. Men om ca en månad åker vi ju till Åhus och jag längtar sönder. Önska det va imon vi skulle åka. Nu ska vi ju stanna där i en vecka och det kommer bli så grymt bäst! Saknar dom fina stränderna, den varma sanden, alla skåningar och deras dialekt, alla roliga kvällarna, den goda åhus glassen, allt!
Hoppas detta året blir ännu bättre än förra, men förra året känns fan oslagbart. Fast nu har man ju faktiskt lite kompisar där nere att sakna också.
Ska ner och äta frukost nu.
Det blev inte så kort inlägg som jag hade trott, det va ju bra :)
Ha en härlig dag allihopa.
Puss :)


Mikaelas bild :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0