Hemma igen :)

Hej allihopa :)
Nu är jag hemma ifrån stan, erkänn det gick fort? Åkte runt 10 tiden för att vi skulle komma hem fort igen. Köpte ny foundation, puder och läppstift. Alltså det jag behövde. Älskar verkligen det puderet. Har använt det inann, det håller hela dagen och gör inte så man blir glansig i ansiktet. + att den grejen man tar på pudret med är jätte len och mjuk så det blir skönt att ta på det också xd
Vet inte riktigt vad det heter men kan kolla upp det till sen om ni vill, för jag orkar inte springa och titta nu. Det är från Isa Dora iallafall ;)

När vi var klara i "stan" åkte vi till triumf glass och käkade glass. Haha ja vad gör man annars där? Det var gott iallafall. Himelskröra och hasselnöt. Haha kände ingen skillnad på dom. Hade nougat sås på iallafall, kanon gott :D

Ikväll är det ju Lotta på Liseberg på Liseberg och vi trodde Eric Saade skulle komma dit så jag och Linnea tänkte dra dit, men det visade ju sig att det inte va han som skulle vara där idag, han skulle vara där typ den 9 augusti eller något? Så då taggar vi då istället :D
Så istället ska vi åka och titta på min lillebrors fotbollsmatch på Byvallen ikväll. Hallå Linnea ska vi ha våra rosa pom poms eller? xd

Aja vi hörs senare, ska äta lite mat nu :)
Puss hej :)


Haha sitter ute så bilderna blir rätt ljusa :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0