Jobb + Potatisfestival

Hej allihopa :D
Idag har jag varit med pappa och jobbat. Jag och Emeli(e) har haft rätt roligt faktiskt. Tryckte på typ tusen knappar i bussarna så dom gungade åt alla håll och kanter.
Efter jobbet åkte jag och pappa hem till farmor och Ingemar och hämtade några glas skivor till växthuset eller ah något. Sedan åkte vi till Gottland och köpte godis (y) sjukt sugen på polkagris xd
Nu ska vi snart åka och hämta Linnea så ska vi möta upp lite flickor i stan. Ska gå och titta på Erik Grönwall. Det blir grymt. Världens bästa kompisar också. Inte helt fel!
Bloggar nog mer när jag kommer hem om jag inte är typ död då.
Puss på er, ha en bra kväll :D


Känner mig jätte ful idag, så jag bjuder på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0