Linnea lever fortfarande :o

Jag har alltså inte dödat henne inatt! Helt otroligt. Brukar döda henne ;)
Vi somnade iallafall runt 5 tiden. Hahaha jag kunde fan inte hålla käft, men när Linnea blev arg på mig vågade jag nog inget annat xd Haha. Idag har vi fan inte gjort ett skit. Suttit med varsinn laptop i knät och snackat lite, lyssnat på musik, ätit glass osv. Börjar tröttna på detta nu xd Haha får fan hitta på något. Skulle egentligen åkt in till stan idag ju men det första Linnea sa när hon vakna va typ " Jag orkar inte göra iordning mig och åka till stan " även om jag ville åka så orkade jag verkligen inte tjata emot xd

Men vi hörs senare. Ha det gött allihopa. Grym start på sommarlovet då, absolut det bästa vädret evväääh, kan inte bli bättre, typ 30 grader och strålande sol, så varmt så man kan inte ens vara ute, sitter med en fläckt och smäller nog av snart liksom. Jag ljuger ju verkligen inte heller näää, för det får man ju inte.

Puss :)

Bilder ifrån igår när vi bada :D

 
Bilderna är dock lite suddiga för att det va så varmt vid badkaret igår så de immade bara igen på kameralinsen.


Typ för att vi har sommarlov eller något :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0