Lördag kväll.

Hej allihopa :)
Idag åkte ju jag och Linnea in till stan.
Gick och tittade på massa saker. Visar snart vad jag har köpt ;)
Efter några timmar träffade vi William och Pierre och gick och tittade med dom. Gick till donken och åt kyckling sallad. Gick in till stan sedan igen och tittade lite mer.
Hyrde en film på hemmakväll och köpte galet mycket godis.
Gick bort till skolan och satte oss där och åt lite godis och killarna "spelade" typ basket eller något.
När jag och Linnea gick till tåget träffade vi Therese och Lia och deras kompis, Elin tror jag hon hette? Stog och snackade med dom tills tåget kom.
När vi skulle gå på tåget kom de fram en gammal blatte gubbe och sa till mig ba " you are to sexy babe " och tittade as äckligt på mig. Haha hade as damp på tåget.
När vi kom hem åt vi as god mat. Färsk potatis, fransk kallsås och ört kycklig. Super gott verkligen. Smakade sommrigt.
Nu har vi precis tittat på filmen vi hyrde. The girl next door hette den. Den va bra men riktigt hemsk, även baserad på en sann historia så det gjorde det extra hemskt. Nu tittar vi på fjorton suger och snackar lite.

Imon ska vi nog dra in till stan en snabbis igen bara. Hittat en grej jag vill köpa till William och vi måste ju lämna tillbaka filmen. Vill till William också, får se hur det blir med de.
Nu får ni lite bilder på det jag har köpt.
Puss :*


Väska 100:-

Klänning 100:-
HAHHAHA Linnea du vet , is there any white? HAHHAHA


Två ringar. 30:- styck
Dock har redan en diamant trillat av på den ena :(


Två par string. 10:- styck. As billigt :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0