Måndag, första riktiga dagen på sommarlovet.

Hej allihopa :)
Idag har jag sommarjobbat. Själva jobbet var ju inte speciellt kul men vi hade ganska roligt tillsammans. Skrattade mycket iallafall. Sjukt folk alltså! Haha.
Jobbade ifrån 9 till 1, sen åkte jag hem och duschade och sådär. Träffade inte William. Varför tänker jag inte berätta för någon, de är mellan mig och honom. Och nej, de har inte hänt något ;) Så ifråga sätt inte det är ni gulliga. Är verkligen hur jävla trött som helst. Har nästan inte sovit något inatt + att jag gick ju upp ganska tidigt. Vill egentligen sova en liten stund nu men då kommer jag inte kunna sova ikväll och då blir det bara fel.
Imon väntar ännu en dag utav jobb. Sedan tror jag William skulle komma hit så sover han hos mig :) Det blir underbart! Ingen, verkligen ingen, kan fatta hur mycket jag saknar den killen asså! Gött brun är han ju också för den delen. Det gillas (y)

Aja vi hörs, ha de bra :)





Kommentarer
Postat av: EMELIE♥

sV; haha ja det gör jagh, vill ju käna penmagra så :D

2010-06-14 @ 19:36:48
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0