Måndag stavas R-E-G-N

Hallå älleh :D
Skolan idag var sådär. Hra inte gjort något speciellt. Städat ur jävla trash salar och frostat av en sunkig frys. Har haft vårkonsert på skolan också. Dom som sjöng va jätte duktiga :)
Efter skolan drog jag, mamma och Casper till Allum så jag fick köpa en klänning jag ska ha på skolavslutningen. En vit jätte söt. Ni får se på fredag, lär väl komma en hel del bilder då :) Köpte några toffsar och hårspännen med men det är ingen som bryr sig om det? xd

Förövrigt börjar jag bli väldigt van att gå utan smink i skolan. Ganska skönt faktiskt att man inte behöver ha sånt tvång på sig att se så bra ut.
Nu ska jag iallafall plåcka iordning lite på mitt rum. Ser förjävligt ut! Har inte orkat bry mig, men nu mår jag faktiskt dåligt av det. Väskan ifrån förra helgen står fortfarande o upp packad på mitt golv, eller ah hälften ligger väl utanför för att jag har rotat så xd Men nu får det bli ordning på det :)
Ha det galet :)


Saknar älskling galet mycket :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0