Midsommar!

Hej allihopa! :D
Förlåt att jag inte hann blogga igår men jag hade verkligen fullt upp!
Gick upp vid 9 tide så kom Wille till mig vid 11 och sedan vid 12-1 kom dom andra.
Vi åt mat och sedan gjorde vi midsommar kransar. Haha usch vad ful min blev eller :(
Drog bort till dansen i lövhult osv. Jag William och Julia satt bara på bryggan och tog kort och sådär.
När vi kom hem så åt vi glass och jordgubbar. Det är fan det godaste jag vet!
Sedan gjorde vi lite olika saker. På kvällen grillade vi och sådär.
Runt 12 tiden gick jag och William och la oss och tittade på film. Mys (:
Hahah måste bara citera en grej pappa sa. Precis när jag och Wille skulle sätta på filmen hör man pappa komma upp för trappan så säger han såhär " Oh herre jävlar här va det mörkt som ett neger arshle (stavning) " HAHHAHAHA så jävla roligt.

Idag har vi bara tagit det lite lugnt. Ätit glass och badat. Wille åkte hem för typ en timma sen eller sådär. Nu sitter jag och Pullan och bloggar. Hon ska sova här inatt också. Kanon :)
Ikväll ska vi till några kompisar till familjen. Så kommer lite andra familjer också dit. Tur att alla har barn som är i våran ålder så man kan göra lite kul. Dock blir jag och Julia ensamma tjejer med 6 killar. Men det funkar nog. Ska försöka att hålla tätt och inte kissa på oss allt för mycket. hahaha.

Tänker iallafall bomba med bilder ifrån igår nu. Dom säger nog mer än denna texten. Känner att jag inte orkar skriva massa detaljer och blabla. Hoppas ni har haft det bra! Nu ska vi snart hoppa i poolen igen.

Btw, detta va typ första midsommaren när det va hyffsat väder och inte regnade en droppe? :o






















HHAHAHAHAHHAHAHAHHAH hata mig inte älskling :*








Ser störd ut med benen :(


Love u :)




Hon har inte viljat gå ut med det innan, men nu är hon redo att berätta, Julia är gravid med Emil.


William gör Frida lycklig (L)




Mums min snygging ;*










haha sött :D



Den får avsluta en underbar midsommar :)
Tack allihopa!
Det va mycket mer folk här än dom som är på bilderna, men jag vet ju dock inte om dom vill att jag lägger upp bilder på dom i bloggen, så det blev mest på mig William och Julia ;)




Kommentarer
Postat av: Linnea

Det ser ut som om du haft en jätte bra midsommar! :)

Fina bilder ;)<3

2010-06-26 @ 16:50:55
URL: http://linnehaaa.blogg.se/
Postat av: Wille<3

TAAA BORT!!"!!!

2010-06-29 @ 12:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0