Mina blåmelerade ögon är trötta :(

Hej allihopa!
Som ni kanske har förstått har min medicin varit slut i en vecka och doktorn har inte skrivit ut nytt recept förän idag så jag får min medicin först imon igen. Så jag känner mig verkligen hel skumm. Är jätte yr och illa mående och ont i huvet osv. Jätte trött hela tiden också. Bara jag blundar så somnar jag, riktigt läskigt. Hoppas det blir bättre snart iallafall för jag taggar midsommar på fredag :) Ska troligen ha på mig samma klänning som på skolavslutningen. Vet ni vilken jag menar? Äh kan ju vara lite sådär gulligt snäll och slänga upp en bild för er som inte vet ;) Vad har ni för planer för midsommar? Vi får gäster iallafall. Tror vi bli 21 stycken sa mamma. Det är släkten som kommer och min älskade William :) Fast han kan ju räknas som min släkt? (a) Vi säger de! :D Ska vila nu iallafall för nu är jag verkligen död. Ska försöka träffa Linnea ikväll om hon har tid för lilla mig. Har lust att nattbada. Ses i ömmern 00.00 ikväll Linnyo? :D Eller så badar vi i någons pool. Eller så sover vi (a)
Berätta jag föresten att jag va hos doktorn? Haha orkar inte scrolla upp och läsa xd Det gick iallafall bra osv.
Vi hörs senare iallafall.
Puss på er :)


Den klänningen ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Kvällen låter väldigt bra, tror att jag kanske henkar på det ;)<3

2010-06-23 @ 19:43:46
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0