Myspys :)

Hejsan!
Har precis varit med Linnea. Vi har badat i poolen och typ damat sönder och dansat.
Har haft roligt. Saknade henne ju :( Fast mest utav allt så saknar jag min William. Jag är så arg på mig själv också. Plus att jag får inte tag i han och då blir jag ledsen :( Haha vilka bekymmer va?
Här får ni lite söta bilder på mig och Linnea :)


Igga mig och mina ståfräs armar, kolla Linneas söta face istället :D




Oseriös!


HAHAHAHHA







Denna söta bilden på Linnea får avsluta :D


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag sa att du inte fick ladda upp den sista bilden...

nu blir jag fan ledsen på dig :(

tack för kvällen iaf hade väldigt kul! :D♥

2010-06-24 @ 13:53:17
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0