Nattblogg :)

IDAAAAAAG KOMMER WILLIAM HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WEEEEYAH :DDDDDD HAPPYFACE!

Haha iallafall, xd
Linnea är ju här. Hon ska slagga här. Vi har jävla cp. Spelat massa töntiga spel på datan och tittat på film. Imon , eller ah idag då men, ska vi åka in till stan och bara fördriva tiden tills William kommer hem. Han är änna goo i huvet om han tror att han slipper ett långt jävla samtal i telefon med Frida :o Men ah vi ska iallafall åka in till stan och fika. Imon blir det sova tidigt för på måndag börjar ju sommarjobbet. Jobbar mellan 9 och 1 så efter jobbet åker jag hem till Wille tror jag :) Fatta jag har längtat efter att få träffa han, fast det gör jag ju nu också! Men jag tycker jag har klarat mig ganska bra idag. Fast söndag och måndag va riktigt jobbiga, men sen flöt det på rätt bra. Woooow jag är bäst :D

Nu ska jag hoppa på Linnea och döda henne lite. Men hon lär väl kvävas om jag lägger mig på henne xd HAHAH. Godnatt på er puss :)



Såhär känner jag för vädret!


Kommentarer
Postat av: Linnea

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ HOPPA INTE PÅ MIG :'''''''''''''''''''''''''''''''''(<3<3<3

2010-06-13 @ 01:45:20
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0