Nu åker vi...

... till havet :D Åh vad skönt det ska bli att få vara vid havet!
Dock är jag väldigt stressad och trött så jag mår grymt illa, men det ska nog gå över. Linnea får en spyande unge med sig på tåget. haha xd nejdå de går säkert bra :D
Nu har jag packat det sista och om ca 15 minuter åker vi och hämtar Linnea.
Nu måste jag fixa iordning lite på mitt rum, fast det får gå väldigt fort. Vill ju inte komma hem och städa det första man gör. Men vi hörs på onsdag om inget annat händer ;)
Ha det grymt bra tills nästa gång vi hörs!
Ta hand om er :)

William, jag kommer sakna dig otroligt mycket. Jag lovar att ringa dig ikväll. Ha det jätte bra älskling och hitta inte på något bus ;) rent ut sagt, SKÖT DIG! Nej skojar bara med dig, du är en snäll pojk (a) Jag älskar dig massor, pussar :*<3


Såhär ser jag ut idag, jävligt slapp ;)
Har på mig den nya tröjan också, dock inte bästa bilden, men lite ser ni :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0