Onsdag, veckan flyter ju på.

Hej allihopa!
Dagen har varit bra.
Började med att vi såg på en film i skolan. My hero Hachi eller något hette den. Var fan svårt att hålla tårarna tillbaka asså. Jätte bra film tycker jag, men sorglig :(
Sedan drog jag och Linnea och Mikael in till stan så han fick käka Thai. Sedan drog jag och Linnea till tåget och åkte ner till Allum. Va en hel skolklass med bar som gick i typ 3an 4an? Jävla cp barn säger jag ba! Hade så jävla lust att klappa till dom. Hatar små snorungar som är kaxiga. Allum va helt jävla flumm asså. Köpte två linnen på bikbok. Jätte söta. Sedan drog vi upp till eat och åt tacobuffe. As gott. Träffade Lisa och hennes kompis Josefin så vi satt och snackade med dom där ett bra tag och bara chillade. Sedan gick jag och Linnea och köpte lite grejer vi ska ha imon på fotbolls grejen. Pom pomps och kladdat ner linnen. Hahah fail kommer det bli xd
Sedan drog vi och köpte lite godis och satte och i en tunnel och bara fetade oss och såg ut som värsta förorts barnen. Gick till tåget sedan och åkte hem till mig. Skulle ju skriva grejer med spritpennor på linnerna och Linnea lyckas vända på sitt linne innan de har torkar så det står typ linnea på mitt golv. HAHAHHA FULT! Gick på promenad sedan och va ute i över en timma. Gick och klappade hästarna och snackade med getterna. HAHAH xd Linnea sötnos räddade en snigel som låg på vägen. USCH HON TOG I DEN :s

Är iallafall grymt taggad för imorgon. Haha vi ska inte vara med och spela, det räckte med förra året så vi hejar på i år istället. Fuck no att jag går runt Gerdsken och sedan spela brännboll? Vill ju kolla på när 8d spelar liksom :)
Nu får ni lite fula bilder ifrån dagen ;)


HAHHAHA






Kommentarer
Postat av: Linnea

HÁHAHAHAHA snygga bilder assa ;D<3

2010-06-10 @ 16:42:42
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0