Solig dag eller vad :D

Hej allihopa!
Haft en bra dag?
Själv har man legat vid poolen, solat och lekt med Linnea. Jag är jätte röd i ansiktet xd
Nu är jag bara trött och seg. William åker till Grekland imon så mitt enda mål är att jag överlever en vecka utan han. Får fan inte hoppas att jag åker bort dom två veckorna när han kommer hem. Berättar inget om det nu. Det stannar mellan mig och William. Självklart skulle det blivit super skönt och roligt, men det är ju ganska surt om jag åker bort i två veckor samma dag som han kommer hem.
Ni får lite bilder ifrån dagen (y)


Läskigt söt bild asså, igga mig. God frukost. Frida gjorde den HELT själv (a)


Älskar min fotlänk :D(Y)

Jag har allt fått lite färg idag :D Ingen brun utan sol eller solarium, lovar ;)

HAHHA bjuder


Efter vi hade badat i Linneas pool drog vi upp och badade hos mig ist xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0