Sommar! :D

Hej allihopa :)
Igår kom ju William hit och sov hos mig. Var tvungen att gå upp tidigt idag eftersom jag skulle iväg och jobba. Men söt som han är va han hemma hos mig och väntade på mig. Han va nog med Casper och Emil tror jag? xd Sedan åkte vi ner med mamma och Casper och badade lite i sjön. Mys. När man vi i va de väl inte så kallt, mer efteråt xd Åkte hem sen igen och hade mys osv.
Har haft det grymt bra med William!
Fick två presenter av han som han köpte i Grekland. Louis Vuitton (stavning) solglasögon och en playboy handuk. Hahah sötnos :*

Nu får ni lite söta bilder på Casper och William från när vi va och badade, hoppas dom tycker det är okej. Annars får jag väl ta bort dom ;/


William förlåt för att jag kleta ner dig med blålera (a)




Jag är absolut inte vit :D fast jo :(

Naww. WFCM

Fint smile på Casper (Y)


Kommentarer
Postat av: jasmin

shit vad brun wille ärr nu :O

2010-06-16 @ 19:52:52
URL: http://jalterklev.blogg.se/
Postat av: wille :D

elr hur jasse :D

2010-06-16 @ 21:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0