Sommaren är minst sagt underbar!

Hejsan allihopa :D
Jag är på super gött humör! Har haft en kanon dag och mår bäst!
Runt halv 12 eller så hämtade vi Ebba och åkte in till Alingsås. Gick bara en snabbis och tittade och jag köpte ett diadem. Sedan gick vi och köpte min favorit glass ( Calippo refresh eller något :o ) och sen drog vi hem till Ebba. När vi kom hem till henne gick vi ner och satte oss på hennes brygga och satt och snackade där i typ 1-2 timmar. Riktigt mysigt. Åt lite mat och ännu en glass och sedan kom mamma och hämtade mig strax efter 3. Kunde inte stanna så länge idag. När jag kom hem drog jag typ direkt ner till Linnea och badade en stund med henne. Stack efter 1 timma eller så? Sen låg jag och flöt runt i poolen i ytterligare någon timma, har bränt mig på ryggen :( Pappa kom med någon jätte god drink han gjort till mig. Super gott och fräsht. Känner ju bara att livet leker ibland alltså. Hade William varit här eller jag hos han hade allt varit perfekt. Spelade lite tennis med Casper och sedan åt vi mat. Cevappchi (HHAHA stavning) och sallad. För er som inte fattar vad jag menar är det sånna som ser ut som bajs? xd Det va iallafall mycket godare än bajs, haha moget.
Efter maten fick jag ta tag i att städa mitt rum, men det va inte så mycket så det va inte speciellt jobbigt. Nu har jag precis duschat, målat naglar och peelat fötterna. Ska återfukta huden lite nu för mina ben ser ut som ormskinn :s

Ah men jag har iallafall haft fullt upp idag så jag har inte hunnit blogga ;)

Planerna för imorgon ser ut ungefär såhär.
William kommer till mig runt 11 tiden tror jag? Vid 12 kommer mammas släkt och några kompisar till familjen hit. Vi ska väl äta midsommar mat osv. JORDGUBBAR! xD Göra lite roliga saker osv. Det blir nog kanon. Sedan sover William och Julia (tror jag) här. Hoppas iallafall på en jätte mysig dag/natt ;)

Nu ska jag som jag sa återfukta huden lite med min tropiska bodylotion, yummie :)
Vi hörs senare eller imorgon, om det finns tid. Om vi inte hörs innan, så önskar jag er en super härlig och rolig midsommar! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0