SOMMARLOV :D

Hej allihopa :D
Nu har jag sommarlov på riktigt. Inget mer jobb! Grymt skönt!
Idag jobbade vi inte alls länge, blev klara riktigt fort. Galet härligt.
Efter jobbet drog jag hem och duschade och sminkade mig. Sedan körde mamma in mig till stan så mötte jag upp William och hans kompis. Gick och tittade lite och sådär. Köpte två armband och en navelpiercing. Också fick jag ett jätte fint linne utav William som jag ville ha. Han är ju bara för gullig. Haha Julia va ju rolig. Hon ba "Har du bytt ut morfar mot wille nu" HHAHAA för er som inte vet det så ringde jag morfar så fort jag ville ha något förut så fick jag det. Han kan ju inte säga nej till mig liksom xd Och då tyckte väl hon att William har blitt som morfar xd Sötnos :*
Va inte så länge i stan men det räckte. Ska ju dit imon igen. Då blir det grymt :D
Ska visa er vad jag har köpt (Y)


För er som är körda så står det William på de. Wille köpte ett sånt som de stog Frida på (a'







Kommentarer
Postat av: Linnea

Sött linne! :D<3

2010-06-18 @ 23:36:10
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0