Sommarlov! :D

Hejsan ni som läser min blogg men suger på att kommentera.
Idag hade vi skolavslutningen på morgonen. Sjukt härligt men sommarlov! Har aldrig gått i så jobbiga skor som idag xd 1 dm klackar typ. Usch. Men men, vill man vara fin så xd Hade vågat håret, men efter 15 minuter va dom vågorna borta, vadå onödig tid? Kunde fan ätit frukost då som jag inte hann.
Efter avslutningen åkte vi till ett par kompisar och åt jordgubbstårta. Gott! Gör alltid det på skolavslutningen. Idag är det exakt 3 år sedan min mormor dog också :'(

Skulle egentligen gjort något roligt ikväll men jag orkar verkligen inte. Känner mig äcklad och mår illa. Vet inte varför jag gör det, men vad jag än äter nu så tycker jag det är skit äckligt. Förutom tårtan, den va god xd Men annars blir jag bara äcklad av det jag äter. Ska nog dricka lite samarin så den äcklade känslan försvinner. Inget mysigt precis ju.

Åh längtar så till William kommer hem! Han kommer hem på söndag kväll tror jag. Så vi ska träffas på måndag efter jag har jobbat. Sommarjobb en vecka om inte mer. Det blir nice. Ska med pappa och jobba imon igen. Ni som tror jag gör det för skojskull så kan jag bara säga, så nolife är jag inte. Gör det ENDAST för pengarna! Jag menar ett par tusen kronor är ju inte helt fel nu på sommarlovet när man vill göra massa saker?

Nej nu ska jag inte skriva så mycket mer ;)
Ni får en bild på hur jag såg ut idag som pappa tog innan vi åkte, han tyckte jag va så fin så han ville ta kort xd


Mina blåmärken är super fina (y)


Kommentarer
Postat av: Ebbie

Gud va fin du va idag! Visste ju inte hur du såg ut eftersom jag inte såg dig idag :(<3

2010-06-11 @ 18:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0