Störd dag.

Hej allihopa :)
Dagen har varit seriöst störd. Började med att jag och Linnea missade tåget och fick gå ifrån Norsesund till Västra bordarna. Skulle tagit ett tåg därifrån. Tog ca en timma att gå. Precis när vi kommer fram kör tåget. Fatta surt!? Men efter allt krångel så kom vi till skolan. Missade då givetvis första lektionen.
Sedan hade vi EA och satt ute på gräset hela klassen och pratade med Mia. Man skulle typ säga massa postivia saker om varann. Spanska sen och efter det Hemkunskap. HAHHAHA seriöst va damp dom flesta hade (även jag) :o Vi skulle städa köken idag och våran lärare är ju så petig så det är inte sant. Slutar med att jag och Linnea står i dörren med henne och alla tre skriker xd
Först tjatar hon på oss och då skriker Linnea ba "Jävla bitch" HAHHAHA jag börja as garva. Sen sticker Linnea så börjar hon tjata ännu mer på mig så skriker jag henne rakt upp i ansiktet " Du är så jävla desperat efter oss tjejer din jävla lebb kärring det är därför du är på oss hela tiden" Det var väl kanske inte så smart sagt. Va ju uppkäftig mot henne i måndags också. Så jag blir fan inte förvånad om hon ringer hem xd

Sen åkte jag hem iallafall och la mig och solade i två timmar. Har bränt mig på ryggen/axlarna idag i skolan tror jag. Varit ute en del. Har feta ränder efter bhn och är jätte röd runt om och det svider :(
Nu har förkyldningsvärken tagit över min ork känner jag. Jätte ont i kroppen och speciellt i huvet. Har lagt mig under täcket i sängen nu och ska sova en liten stund. Pappa ska köpa med sig sallad hem som vi ska äta till middag. Så då får jag väl gå upp och äta iallafall. Nu ska jag sova en stund. Ha det bra.
Puss :)


Bilden är från påsk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0