Vart fan tog solen vägen? :o

Hej allihopa! Innan jag börjar skriva lite mer seriöst måste jag bara fråga vart det fina vädret tog vägen? :o Igår va det verkligen kanon fint sommarväder, låg ute och sola och bada hela dagen, sen när jag gick in och la mig och sov några timmar vid 6 tiden så va solen helt borta när jag vaknade :o Så inte okej!
Aja, idag ska jag iallafall till doktorn. Ska be dom kolla upp mitt blodtryck igen för jag är verkligen hur jävla yr som helst. Det är jätte äckligt, aldrig varit såhär yr innan. Och nu har jag varit det över ett dygn. Har haft jätte svårt att sova inatt för det kändes som sängen skulle välta osv. Uschusch. Har precis ätit lite frukost och en isglass (a) Mamma säger att det är bra med lite socker när jag är så yr. Så då litar jag på det.
Ska till doktorn vid 15.00 sen ska jag bara hem och vila och hoppas att jag mår bättre imon.
Imon ska jag möta Ebba i stan och titta lite och ta en fika och bara ha mys dag. Hon åker ju till Mallorca i två veckor efter midsommar så jag vill väldigt gärna passa på att träffa henne innan. Kommer sakna sönder storasyster :(

Just nu badar typ mitt hår i värme skydd så ska jag snart platta det och sminka mig lite. Har ändå inget att göra de så varför inte snygga till sig lite för att åka till sjukhuset liksom ;o haha skit samma.
Haha låg fan och garva hela kvällen åt mig och Linnea igår. CrossBANNAN och xtra data. HAHAHHA ingen fattar, men vi är fan riktigt jävla sjuka i huvet! xtra data.

Aja vi hörs väl senare idag.
Ha en härlig och bra dag :)


Haha aw en liten sådär lagom söt bild på mig och min kusin. Fattar inte att alla tycker hon har blivit lik mig :o


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHA du är min lilla xtradata gumman ;D<3

2010-06-23 @ 19:49:47
URL: http://linnehaaa.blogg.se/
Postat av: Ebbie

Vi kommer ha en mysig dag imon (a) Kommer sakna sönder lillasyster när jag är borta. Två veckor, ingen kort tid kan jag ju inte direkt påstå. <3

2010-06-23 @ 21:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0