Åååååh skrivkramp!

Godmorgon.
Vi har inte skola idag för vi har något som heter operation kina, vi ska samla in pengar som vi sedan ska skänka till några barn i kina tror jag? Jag ska iallafall damPPPPPsuga senare åt mamma så får jag pengar för det. Men just nu sitter jag och skriver en filmrapport som ska vara med i kärleksuppsattsen som ska vara inlämnad imon. Jag har fan brottom. Ska göra klart dne inlämmningen, vi har ett STORT engelska prov imon och jag har inte ens börjat plugga! Jag ska in till skolan och göra omprov klockan 1. Jag har en hemkunskaps läxa där man ska baka något med gäst, laga en tema middag samt dessert till sin familj, tvätta en maskin tvätt och stryka. Sen på fredag har jag muntligt prov i SO. Och någoln gång nu i veckan vill Berit att jag ska göra ett Spanska prov och jag ska göra mitt matteprov. Så ja, ni förstår nog att jag har mycket att göra. Nästan så man bara börjar gråta utav stress. Men det är bara att försöka ligga i (HAHHAAH) nu dom sista veckorna så har vi ju ett lååångt härligt sommarlov sen. Så 3 veckor får jag stå ut. Fast den sista skolveckan har vi inga lektioner, då har vi städ dag, klassens dag, fotbolls grej osv. Så det blir ju typ bara två veckor plugg. Det klarar jag nog.

Nej nu måste jag fortsätta här.
Vi hörs senare :)
Pussar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0