Åh vilken dålig uppdatering :o

Hej!
Förlåt jag får skärpa mig när det gäller bloggandet asså xd Men då får ni skärpa er och kommentera mer? :)
Idag har jag iallafall varit i skolan. Hade sovmorgon idag så mamma körde mig och Linnea till skolan klockan 10.00 as gött! Har varit bra i skolan idag! Tror snart jag tappar mitt VG+ i hemkunskap asså xd HAHHAHA mitt och Moas kök var totalt kaos!

Efter skolan var jag på ett möte med tjejerna jag har bråkat med, våra mammor, rektorn och våra mentorer. Det gick bra och allt är löst nu. Grymt skönt tycker jag. Hatar att bråka och vara ovänner! Känns så onödigt, man lägger ner så mycket onödig energi verkligen. Jobbigt. Men nu är allt bra så nu lämnar vi det :D

Imon blir det skola igen dårå, efter skolan ska jag nog vara med Wille. Hoppas på´t! :D

Ska kila ner i duschen nu en snabbis.
Ha det bra.
Puss :*


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHA erat kök såg, hmmm rent ut av hemskt ut (a)

Nu när jag gjorde ängeln vettu vad jag kom på :o

Jag drömde härom natten att msn människorna hade tagit bort den och alla var förbannade, FATTA SJUK DRÖM :O<3

2010-05-06 @ 21:43:05
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0