Borta bra men hemma bäst...

... stämmer väldigt bra. Jag har haft det bra men det är grymt skönt att vara hemma. Speciellt när man inte mår bra. I helgen har jag myst mycket med Edwin och William. Super mysigt idag när Wille somnade på min mage (a) Bebisar is tha shit. Himla goa!

Nu sitter jag och tittar på finalen i Champions league. Barcelona - Kiel det står iallafall 20-18 och det är andra halvlek. HHAHAHA det är repris men vi har inte sett, så vi vet inte vilka som vinner ;)

Hörs kanske senare, vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Kan iallafall berätta att jag gillade låten som vann i Eurovision song contest igår. Tyskland tror jag det va?

jaja, puss :*


Gullid bild dårå, haha fattar inte varför alla tycker vi är lika :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0