E martë = Tisdag på Albanska dåra, käckt!

Hejsan!
Nu är jag hemma efter en dag i skolan. Helt okej dag faktiskt. Gått ganska fort. Har haft EA NO Spanska Matte och Idrott. Inge vidare roliga lektioner men det funkade. Imon ska vi till Alströmmer igen. Asså seriöst tråkigt!
Ska träna om en liten stund, och jag hoppas på att det ska funka utan problem hela trämningen. Klarar nästan aldrig av det längre. Blir sjukt arg på mig själv fast jag gör mitt bästa, jävla tarmar! Ska strupa sönder dom, kan man de? :o Hoppas det!

Taggar Aranäs open i helgen! Ska bli super kul. Vi ska spela på gräsplaner. Ofta handboll på gräs? Fast iof, vi spelar ju på sand i Åhus så varför skulle man inte kunna spela på gräs?^^
Aja vi hörs kanske senare ;)
Funderar på att börja mobilblogga när jag är i skolan så det blir bättre uppdatering, får se hur det blir med det.
Ha det bra till nästa gång vi hörs!
Pusspuss :*


Haha freakad bild, men jag älskar blåsbubblor :o
Säg inte till mig att det heter SÅPbubblor för jag säger BLÅSbubblor! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0