Förbannad, arg, trött, sur & irriterad...

... undra om jag har pms? Kanske är dags snart dårå :/
Har iallafall varit inne och gjort mitt prov nu och det gick bra. Det verkade på Nina som att jag är godkänd iallafall.
Efter provet gick jag till tåget och åkte till Norsesund. Men det visade sig att det inte gick någon buss så jag ringde Wille och han skulle in till Alingsås så jag åkte tillbaka till Alingsås och mötte honom. Gick på stan och tittade lite. Linnea var också med. Köpte en ansiktsmask ifrån ett märke som har jätte mycket bra finnmedel osv. Så jag ska testa den masken ikväll. Sen sa jag hejdå till William så tog jag och Linnea tåg och buss hem. Fick gå ifrån bussen i regnet, så jävla arg. Men en granne kom efter typ halva vägen och körde hem mig. Det var man väldigt tacksam över eftersom jag frös så jävla mycket och va svin hungrig. Fryser nu med, gör det hela tiden nu för tiden :o Förra veckan när det va så varmt ni vet? Så frös jag också hela tiden, gick ju runt med Willes tjocktröja. Jätte jobbigt att frysa.
Nu har jag 7 sidor i svenskan att ren skriva och sedan ska jag börja plugga för Engelska provet. Bra att jag inte ens har börjat plugga något för det när hon har sagt att det är ett stort prov.
Vi hörs. Vill ut och springa men det hinner jag inte :( Blir ingen sömn inatt, måste plugga.
Ni får ingen puss i detta inlägget för jag är sur x(


HAHHAHA bilden Linnea xd
Älskar armbandet jag har på bilden, fått från älskling (a)


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHA jag fick först för mig att det var ett äckta barn :s XD<3

2010-05-25 @ 18:44:41
URL: http://linnehaaa.blogg.se/
Postat av: Linnea

HAHAHAHA jag fick först för mig att det var ett äckta barn :s XD<3

2010-05-25 @ 18:45:06
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0