Fredag 14 maj, kom inte på någon bättre rubrik .

Hejsan!
Tänkte börja med att berätta lite om tjejkvällen igår. Det var verkligen den bästa tjejkvällen! Super roligt. Vi började kvällen med att äta tacos. Sen sjöng vi singstar. HAHAHHA fy fan va det lät när jag och Linnea sjöng tillsammans xd Vi töntade oss lite med någon ballonglek? Men hallå, det var ju kul, det är ju huvudsaken? Då spelar de ju ingen roll vad man gjorde liksom. Sedan gjorde vi "jag har aldrig". Det var faktiskt riktigt kul. Men eftersom man hade gjort det mesta blev det väldigt mycket dricka xd Sen gjorde vi lite andra saker som dock är ganska hemligt, HAHHAHA kan inte avslöja ;)
Ska lägga upp bilder sedan. Så kanske jag lägger in något videoklipp, fast på facebook kommer de isåfall. Så håll utkik där med. Frida Magnusson @ facebook om ni undrar.

Jag vet inte än hur planerna blir för idag. Mycket som strular. Jag är ensam hemma så jag kommer inte iväg någonstans. Pappa har typ tvingat mig att storstäda mitt rum för det är inte speciellt vackert. Bedrövligt rent ut sagt. Men vi hörs senare. Puss på er :*


HAHHAHAHAHAH hittade värsta äckliga fjårtbilden på mig och Julia. Från vintern 2008. UEEWH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0