Frida tycker till.

Jag hatar...
... när killar snaggar av sig håret! ser ingen mening i de, bara grymt fult! Behåll håret på huvet pojkar ;)
... folk som skryter om allt och alla.
... snö
... uppkäftiga lärare, HAHHAHA nej de är inte jag som är dryg, de är dom ;)

Jag älskar...
... William (L)
... Ben & Jerry glass , vem gör inte? :o
... att bada i havet
... att skratta så det krampar i magen
... vara så jävla cp flumm så man knappt är medveten om vad man gör



Hej alla :)
Där uppe fick ni lite annorlunda läsning, kan va kul de med :)
Idag har jag varit i skolan. I nian är det verkligen skärpning på mig asså. Så jävla förbannad på en av våra lärare som ska lägga sig i allt osv. Och ringa hem till mig för att jag kalla henne idiot. Seriöst! Tål hon ingen skit eller? Jag hatar när folk som inte har med mig att göra, speciellt lärare, säger åt mig vad jag ska göra och inte göra. När någon sätter gränser för mig och tror att dom kan bestämma över mig. Allvarligt talat jag kan sköta mig själv. Behöver jag deras hjälp, så ber jag om det. Men dom behöver fan inte lägga sig i mitt privat liv. Jag går inte till lektioner för att berätta vad jag tex gör med William. Nästa gång delar jag fan ut en fet käftsmäll.

Nog om det. Efter skolan åkte jag och Linnea hem till henne och plugga sexual kunskap. Har prov i det imon. Suger på alla sjukdomar. Hoppas det går någorlunda bra iallafall. Ska fortsätta plugga snart. Sedan tog vi cykeln upp till mitt place. Lyssnade på musik och plugga lite till. Tittade på massa videos vi har spelat in. Fan va mycket cp ryck asså. Ska klippa ihop alla damp "scener" och göra en film av de, best of the bitches. Vet ni vill se ;D

Nu ska jag plugga. Hörs imon.
Puss :*


Ni som inte förstår att bilden är oseriös är rejält dumma i huvet ;o

Okej kände mig faktiskt lite bitchig i detta inlägget? :o



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursäkta att jag fråga, men har du Facebook ?

2012-03-08 @ 00:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0