Godmorgon!

Jag är hur jävla trött som helst! Har iallafall ätit lite frukost nu. Tror jag ber mamma köra mig till skolan idag. Bussen går ju runt 7 och jag har inte ens börjat göra iordning mig. Så jag kommer inte hinna. Om jag inte stressar sönder, men ofta man vill det? :o

Angående den dåliga uppdateringen igår så var jag inte hemma. Jag och Linnea tog en buss in till Alingsås när vi hade pluggat klart. Gick lite på stan. Sedan promenerade vi bort och tittade på Williams fotbollsträning. Haha fyfan va kallt det va! Har lite bilder jag ska lägga upp. Ska bara be Linnea skicka dom först :D

Idag blir det som sagt skola. Efter skolan kanske jag och Linnea skulle bort till Nolhaga för Linnea tror ju att Erik Grönwall ska uppträda där? Jooooo tjena, det tror jag fan inte på. Det är säkert något gammalt gubband :o Aja vi får väl se. Vi hörs iallafall när jag är hemma idag. Nu taggar jag två prov direkt på morgonen. Matte och So. Det kommer gå åt helvete! Det vet jag. Matteprovet går nog hyffsat men so provet kan ju ta sig!

Ha en bra dag allihopa!
Puss :*


AHHAHAHHAHAHAHHAHA sjukt gammal bild på Linnea, Mig och Jessica.
OMG VA TJOCK JAG ÄR I ANSIKTET! dock väldigt brun (y)
Bilden är nästan 3 år gammal, det kan man skylla på va? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0