Godmorgon solstrålar

Antar att ni som är lediga ifrån skolan fortfarande sover? Skulle jag med vilja göra, men vi ska åka ner till Ullared om någon timma! Det ska bli sjukt roligt! Lite orolig bara för jag har fått värsta förkyldningsvärk i kroppen och är jätte snuvig, hoppas jag inte ska bli sjuk! Men men, jag får väl äta ipren då så jag mår bättre :D
Nu ska jag iallafall platta håret, välja kläder och sminka mig. Ska fortsätta dricka min underbara blåbärs soppa. Haha jag dricker det alltså inte för att det är gott, utan för att det är super bra för magen. Blåbär är ett undervärk! :D Måste gå ut på promenad med Leo också innan vi åker. Men det gör mig faktiskt inte så mycket eftersom det är kanon väder ute!
Det första jag gjorde när jag vaknade var att gå ut på balkongen och bara ställde mig och tittade ut över skogen xd HAHHAHAH skogen xd Inte för man såg så mycket för man fick solen i ögonen, men det är ju bara ett +
Nu ska jag sluta tjata och göra något vettigt.
Ha en kanon bra dag sötnosar! :D


Bild ifrån Öland med Linnea sommaren 2008. Dålig mobilbild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0