Godnatt värden!

Ska sova snart, eller iallafall lägga mig och titta på en film jag har satt på. Pappa köpte den till mig idag. Bläckhjärta tror jag den hette. Hoppas den är bra :)

Idag har jag varit i skolan. Har koncentrerat mig ganska bra idag faktiskt så jag har lärt mig en hel del xd Fast det är ju så det ska vara så. Efter skolan åkte jag och Wille hem till mig. Åt lite tacos och hade mys. Han åkte dock hem ganska tidigt idag :( Fan.

Imorgon ska jag fotografera i Kåhög. Det ska bli kul :) Sen ska vi hälsa på några kompisar till familjen som bor där också. Sedan på kvällen ska jag träffa Linnea så ska vi göra något skojigt. Och på söndag blir det troligen shopping i Göteborg med Linnea :) Låter som en helt okej helg, dock ganska lugn. Inte min grej att ta det lugnt :/

Nu ska jag iallafall ta det lugnt och sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0