Har ni sett att det regnar? Fast det är ganska svårt att missa ;o

Hej allihopa!
Herregud vad det regnar ? Vi kommer regna inne! Kan man det? Man kan ju snöa inne? Det är ju samma sak som att regna inne bara att snö är fryst vatten, eller? Okej nu ska jag sluta med mitt blondie snack xd
Har sovit hela dagen typ. Sov inte ett piss inatt. Har haft sjukt ont i tarmarna. Visste fan inte vart jag skulle ta vägen. Men det börjar lätta lite nu och illa måendet börjar släppa. Hoppas det blir bättre. Wille kommer inte hit idag då, som ni säkert förstår.

Imon ska jag på CHÄYKVÄLL  hos Lannajsan. Det blir ju rätt nice dåra :)
Så på dagen ska jag åka och fixa någon present. Men herregud vad ska jag ge henne? Hon vill ha en upplevelse. Men vadå för upplevelse liksom? Varje minut med mig borde ju vara en upplevelse? OTACKSAMMA UNGE! Ähhh linnea chilla bara skojja ju :D

Hahaha frågade mamma förut vad man kan ge henne för upplevelse, då svarade hon " ge henne en smäll på käften " HAHHAHAHAHHAHAHAHA omg ! Linnea se upp :o
Ska nog komma på något att ge henne, något snällt. Vill ge henne en pojkvän, någon som ställer upp? ^^

På fredag ska jag iallafall träffa Saga :) Tror vi skulle gå på stan osv. Mys :)
Sen till helgen blir det Aranäs open dåra. Som jag typ berättar i varje inlägg jag skriver xd men jag längtar faktiskt, kan vara därför ;) Nu ska jag iallafall gå och klä på mig, vilket jag inte har gjort än. Kanske tar en dusch också. Känns väldigt trash att göra sig iordning såhär sent. uewwwh.

Vi hörs senare. Puss!



Fick bli en bild ifrån min tjejkväll för att jag saknar flickorna. Även ni som inte är med på bilden xd
Fråga inte vad jag gör, för det har jag faktiskt inget svar på ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0