Hello bitches...

... I´m home todaaaaay. Eller va de heter :o
Har super ont i magen, både i tarmarna och mensvärk. As jobbig komb!
Sitter och lyssnar på musik med mina älskade wesc hörlurar eller headset eller vafan man säger. Skit samma alla fattar ju vad jag menar liksom? :o
Imon åker vi bort över helgen. Familjen och familjen eld. Ska upp till ett ställe som heter Larv (HAHHAHA) för att fira pappas födelsedag. Han fyller år på söndag. Mammas kusin bor där uppe, hon som har dom små tviling killarna jag har snackat om att vi har varit hos ibland? Och dom har iallafall en stugby där. Så vi har tydligen hyrt stugor där vi ska bo i lördag till söndag. Får väl se hur kul det blir. Får nog roa mig med Mattias. Haha ta det inte fel ;) Vi har varit kompisar sedan jag föddes (eftersom han är exakt en månad äldre än mig) så det är inget annat ;D Jag håller mig till min älskling, promise (y)

Nu ska jag iallafall hjälpa mamma att baka tårtor inför pappas släktkalas ikväll. Hörs senare. Puss på er snyggingar ;*


En bild på William (jag tror det är William iallafall, dom är ju så sjukt lika, men han brukar ha blått på sig har jag för mig, så det är nog Edwin som ligger bredvid och sover) men så sjukt vackra ögon va. Näsan ser ut som på en docka. Så galet söt! Det är då tvillingarna jag snacka om ifall ni är så dumma och inte fatta de xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0