Jävla pms...

... får fan utbrott snart! Blir irriterad på allt och alla hur lätt som helst. Har cp jobbig mensvärk också! Idag i skolan tillexempel när jag hade en geting i håret och alla vägrade att ta bort den ställde jag mig och skrek allt vad jag hade på Linnea Tim och Conrad. Ber om ursäkt för det.
Har fått tillbaka två prov idag. So provet som jag var och gjorde igår. Fick bara g. Och ett nationellt prov i svenska. Eftersom vi går i 8an ska vi egentligen inte göra de men våran lärare ville att vi skulle få testa på det. Oförberett. Men det gick ganska bra. Va inga riktiga betyg utan poäng. Fick 18,5 av 23. Jag frågade henne och hon sa att det är typ VG+ :)

Nu ska jag dra mig mot sängen och titta på film.
Vi hörs imon. Har ju sovmorgon imon så jag hinner nog ett inlägg.
Puss :)


Saknar babe :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0