Ledsen för dålig uppdatering...

... men jag har faktiskt spelat cup hela dagen.
Hade samling vid halv 8 så vi åkte vid 7, så då hann jag inte blogga, och kom hem för två timmar sen och har ätit och duschat. Har skrubbat kroppen som fan xd Spelar ju utecup på gräsplaner, och eftersom det har regnat så mycket idag så var det så mycket gegga på planerna så man såg inget gräs, föutom i målgården xd
Så vi alla var leriga från topp till tå! Så det var väldigt skönt att få duscha, känner mig som en människa igen.
Det har gått ganska bra idag. Vann dom två första matcherna och förlorade den sista. Men vi är i A-slutspel imon iallafall så det taggar vi på!

Nu gör jag inte så mycket, lyssnar på musik och chattar. Ganska skönt det med. Är ganska seg efter dagen.
Vi får se om jag bloggar mer idag, men det tror jag inte. Så vi hörs imon!

Imon blir det först cup, sen avslutning med f-95 i alingsås.

Puss hej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0