@ Linneas place!

Hej allihopa! :D
Just nu sitter jag och bloggar ifrån Linneas splitter nya laptop. Hon fick den igår på sin födelsedag. Det är nice :D Skulle egentligen åkt med Wille idag. Men mamma lät mig inte göra det. Fan va taskigt! Var tvungen att plugga. Har två prov imon. Så vi har precis pluggat matte, men vi tog en paus så Linnea fick platta håret. Sen ska vi plugga SO. Vid 6 tiden ska vi åka in till Alingsås och titta på Williams träning. Bara det inte börjar regna! Men bara jag får se han är jag nöjd :)
Wille, jag hissar din "nya" frisyr. Grymt snyggt! Fast det vet du redan att jag tycker, men det skadar aldrig att säga det en extra gång.

Nej nu vill jag med ha håret plattat xd
Vi hörs ikväll.
Kolla in sötnosens blogg.
www.linnehaaa.blogg.se

Puss :D



Hahaha söt hemma hos Linnea dårå xd


Kommentarer
Postat av: EMELIE♥

sv; haha ja klart ;D

2010-05-17 @ 20:19:01
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0